loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 68 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

چه حال خوبیه وقتی هستی کنارم
دست تو دست و وقتی مستی کنارم
شوخی های قشنگ و دل نشینت
خنده هات به دل میشینه

***

چه حال خوبیه وقتی هستی کنارم
دست تو دست و وقتی مستی کنارم
شوخی های قشنگ و دل نشینت
خنده هات به دل میشینه
بازیگوشی میکردی دستات از پشت
بهم میزدی میکردی بعد مشت
چقدر خوب بودن اون روزا
ولی نمیدونم چی شد کی عشقم کشت
بازیگوشی میکردی دستات از پشت
بهم میزدی میکردی بعد مشت
چقدر خوب بودن اون روزا
ولی نمیدونم چی شد کی عشقم کشت
تو خاطره سازی تو شب های تنهاییم
گذشت امروز تو مسیر فردایی
من عاشق رفتنم اره با تو هرجا
کم نمیارم حتی نمیزنم من در جا
یه جوری بهم نگاه میکنی هر بار
شنیدم از زبون تو عشق رو صد بار
دیکته میکنی واسم دوست داشتن رو
منم غرق رویاتم ودنیام فدات

***

بازیگوشی میکردی دستات از پشت
بهم میزدی میکردی بعد مشت
چقدر خوب بودن اون روزا
ولی نمیدونم چی شد کی عشقم کشت
من و خیال ته کنار این روزا
بی تو تک و تنهام کجای این دنیا
یه اتفاق بد حادثه رفتن اشکای

من هر دم میباره تو برگرد
برگرد
برگرد عشقه من برگرد پیشه من برگرد یادگاریت و نمیخوام
بازیگوشی میکردی دستات از پشت بهم میزدی میکردی بعد مشت
چقدر خوب بودن اون روزا ولی نمیدونم چی شد کی عشقم کشت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 930
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,130
  • بازدید ماه : 2,130
  • بازدید سال : 72,180
  • بازدید کلی : 531,303
  • کدهای اختصاصی