loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Farid-Rashidi-Bemoon.jpg

 

زیبای من بمون با من قدم بزن تقدیرمو بگیر عشقو رقم بزن
بی تو جهنمم با تو چنان بهشت انگار خدا منو از خاک تو سرشت
تو این خزونه دل تو اون بهارم باش شب سیاهم تا سپیده یارم باش
اگه که دل تاریک اگه تنم بیمار به عشق تو میشم از خواب شب بیدار
زیبای من بمون با من قدم بزن
تقدیرمو بگیر عشقو رقم بزن
بی تو جهنمم با تو چنان بهشت
انگار خدا منو از خاک تو سرشت
***
اگه که عشق امروز رخش پریشونه اگه دل شبها پروانه میشکونه
وقتی که از فرهاد هیشکی نمیخونه حال دل من رو کسی چه میدونه
تو این خزونه دل تو اون بهارم باش شب سیاهم تا سپیده یارم باش
اگه که دل تاریک اگه تنم بیمار به عشق تو میشم از خواب شب بیدار
تظاهر پخشه هر گوشه داره شمع عشقو میفروشه
هوس تو سینه میجوشه لباس عشق میپوشه
بیا تا ما جدا باشیم جدا از این همه نیرنگ
بیا ثابت کنیم این عشق میمونه حتی زیر سنگ
زیبای من بمون با من قدم بزن
تقدیرمو بگیر عشقو رقم بزن
بی تو جهنمم با تو چنان بهشت
انگار خدا منو از خاک تو سرشت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,897
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,097
  • بازدید ماه : 3,097
  • بازدید سال : 73,147
  • بازدید کلی : 532,270
  • کدهای اختصاصی