loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

چرا دل کندی از منو
چرا نشنیدی حرفمو
چرا تنهام میزاری میری
چرا شکستی قلبمو

 

تو میدونستی بی تو من آتیش میگیریم
تو میدونستی اینو اگه نباشی میمیرم
یعنی میشه صدات کنم دوباره بگی جونم
بگو مگه میشه
یعنی میشه برگردی باز نگی نمیتونم
بگو مگه میشه

داشت میرفت با اون منو دید عینه خیالش نبود
خوشحال بود که عشقش پهلوشه انگار منو یادش نبود
این دیوونه کنارش نبود ، صدای سازش نبود
از اول تو فالش نبود اون خوبیامو یادش نموند

من دیوونه بودم که به خاطرت پا گذاشتم رو دل همه ، دل همه
حالا اونی که له شده زیر پای تو دل منه
من دیوونه بودم که واسه تو
همچیمو دادم ، همه چیمو دادم
حالا اونکه هیشکیو نداره
خوده منم خوده منم

بغض میکنی یه گوشه میشینی اصن
حرف نمیزنی تو با کسی

من تنها زیر بارونما توئم هستی ولی با اون نه ما
جداشدیم قانونا” ولی من داغونما
چیه دوست ندارم آرایش غلیظ کنی تو وقتی نیستم پیشت
وقتی رابطه هات برنامه ها با پسرا بیشتر میشه
تو ماشینش نشستی و هیچی نگفتم
باهاش خندیدی هیچی نگفتم
عکساتون هیچی نگفتم ، دارن خنده هات از چشام میوفتن
من ، همونکه رد میداد دوستم داشتی ولی نه زیاد
دیدی آخرشم تنهام گذاشتیا هه بخاطر بعضیا
زت زیاد

***

میگه زیر عکساشون اینا چقدر بهم میان
از این دیوونه بازی ها منم یکم دلم میخواد
میگه من عاشق یکی دیگه شده
بخاطر تنش هرکاری میکنه
قیدمو زد بی معرفت
کنار اون چه کارایی که نمیکنه
قبلنارو یادته کنار هم بودیم اولاش دوست معمولی
بعد گفتی که وابستم شدی و ازت خواستم منو وابستم کنی
یه لحظه نبودم روانی میشدی یه دیقه نبودی من می مردم
ما که اونقده با هم خوب بودیم بگو اینهمه رو دست از کی خوردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,665
  • بازدید ماه : 1,665
  • بازدید سال : 71,715
  • بازدید کلی : 530,838
  • کدهای اختصاصی