loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
emranrap بازدید : 523 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (1)

 

گذاشت رفت نه ؟ از نگات معلومه
یه گله گرگ پشت اون چشای معصومه
بگووو... هرچند دیگه دیره
فکر...سردرد...عکسام...خیره
اشکام واست خندیدن داشت؟
حس من با تو خیلی فرق داشت
نمیدیدی منو آخه دورتو گرفتم
خواستم دستاتو بگیرم ، مچتو گرفتم
هرزوز با یکیه اون باکی دست تو دستی
چی شد؟ به همه گفتی عمران رو شکستی؟ هه
دنیا کجاست دیدی،آمارتو دارم هر روز نخند رو گوش میدی
تو ریمل زدی و من خون به چشمم
تو پی ولگردیتو من هی نوشتم
همون دوستات که منو دست انداختم....
دیروز تو خیابون باهام عکس انداختن

با همه آره .... منم دوست داری
پیچوندنات..... اون قرارای کاریت
اون عکسی رو که اون پسره ازت انداخت و نشونم دادی
گفتی این رژیه که تو دوست داری
همه رو دور میزنی ، دورت شلوغه
خوش شانسی اما سر من بد آوردی
گفتم کجایی ... گفتی تو قلبت
چی شد ... از خیابونا سر در آوردی
چسب زدی دماغتو ، خدای دو دره بازی
که عاشق ماشین دو دره
تو راست میگفتی من هیچی نشدم
فقط یه شب صدامو گوش ندی خوابت نمیبره
نه دست نزن بهم عقب وایستا
گریه کن این تاوان اون اشکاستا....
دریاست دلت امروز جای کیه؟
سرت رو شونه من بود الان لای پای کیه؟
فال نمیگیرم . حافظ رو سوزوندم با عکسات
بوی غریبه رو میده دستات دیگه
ازت یه دل پر کینه
من که گفتم تاوان کارت خیلی سنگینه
من که مثل تو نبودم ... رو بازی کردم
دیگه دنیامون از همدیگه جداست
بازیگر خوبی بودی .. خوب بازی کردی
اما یادت رفت (نویسنده خداست)....


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قشنگترین سایت عاشقانه در تاریخ 1393/11/17 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه دلیلی داره که ما بازدیدمون رو به شما اعلام نماییم؟
پاسخ : خب نگین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,516
  • بازدید ماه : 1,516
  • بازدید سال : 71,566
  • بازدید کلی : 530,689
  • کدهای اختصاصی