loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 88 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/AmirAli-Havaye-Bade-Tehroon.jpg

 

غصه خوردن زیر بارونو
هوای بد تهرونو
ببین ناله ی مجنونو
صدای منه داغونو
شب سرد و زمستونو

 

منو تنهایی و دردو
یه دیوونه ی شب گرد و
یه معشوقه ی دل سردو
غرور رفته ی مردو
هوای ابری و سردو

من اگه بخوام از این شهر دورشم
اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم
یا مثل بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم
دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم
اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم
یا مثل بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم
دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه

***

چه شب هایی رو خوابیدم بدون لمس آرامش
چقدر کردم ازت خواهش
چقدر گفتم بکن خواهش
من این احساسو میخوامش

من از دل بستگی خستم
چه کارا که نداد دستم
با این قلب ترک خورده میگم باز تا تهش هستم
با این که خیلی ام خستم
خیلی ام خستم

من اگه بخوام از این شهر دورشم
اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم
یا مثل بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم
دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم
اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم
یا مثل بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم
دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,810
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,010
  • بازدید ماه : 3,010
  • بازدید سال : 73,060
  • بازدید کلی : 532,183
  • کدهای اختصاصی