loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Hamed-Panahi-Donyaye-Bi-Ehsas.jpg

 

بذار دستاتو توو بارون بگیرم میخوام آهسته از دوریت بمیرم
بذار حسه قشنگه بودنت رو یه لحظه حس کنم من که اسیرم
خدا میدونه دنیام از چشاته پر از احساسه پاکی تو هواته
تو این دنیایه بی احساسو تردید یه احساسه عجیبی تو نگاته
بذار بارون بباره غم بگیرم بذار بی تو توو این شبا بمیرم
اگه تنهامو تنهایی غریبست من اون چشمه ی خشکیده کویرم
دیگه گلهای باغچه بی تو زردن دستایه گرمم بی تو سردن
میخوام بازم بخونیم از شبامون ولی گلها یه عمره بی تو مردن
***
یه وقتا از غمت بغضم میگیره میخوام اون لحظه ها بارون بگیره
اگه رفتیو دستاشو گرفتی بدون عشقت تو این بارون میمیره
بذار دستاتو توو بارون بگیرم
میخوام آهسته از دوریت بمیرم
بذار حسه قشنگه بودنت رو
یه لحظه حس کنم من که اسیرم
خدا میدونه دنیام از چشاته
پر از احساسه پاکی تو هواته
تو این دنیایه بی احساسو تردید
یه احساسه عجیبی تو نگاته
بذار بارون بباره غم بگیرم
بذار بی تو توو این شبا بمیرم
اگه تنهامو تنهایی غریبست
من اون چشمه ی خشکیده کویرم
دیگه گلهای باغچه بی تو زردن
دستایه گرمم بی تو سردن
میخوام بازم بخونیم از شبامون
ولی گلها یه عمره بی تو مردن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 802
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,002
  • بازدید ماه : 2,002
  • بازدید سال : 72,052
  • بازدید کلی : 531,175
  • کدهای اختصاصی