loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 

چقد خوبه کنار تو من از احساس سرشارم
تو تنهایی بدونه من منم تنها تورو دارم
این از چشمای تو پیداست خودت هم خوب میدونی
یه اخم زورکی داری هزار لبخند پنهونی
تو چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون
قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون
تو چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون
قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون
***
چه رویایی کنار تو شبو پرواز من تا عشق
تو آغوشت رها میشم تورو میبوسم با عشق
پناه گریه های من رفیق روزهای سختم
چقد عاشق شدن خوبه که بی اندازه خوشبختم
تو چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون
قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون
تو چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون
قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون
تو چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون
چشمات کعبه عشقه نگاهت اعجاز بارون قشنگه به تو رسیدن نفسات نبضمه بمون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,847
  • بازدید ماه : 1,847
  • بازدید سال : 71,897
  • بازدید کلی : 531,020
  • کدهای اختصاصی