loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Omid-Oloumi-Winter3.jpg

 

زمستون تورو یاده من میاره
میای تو ذهنم دوباره
این یه حس موندگاره
قلبه من به دوریت عادت نداره
بی تو داره کم میاره
چون هنوزم دوست داره

***

قبله من هنوز میزنه از رو غریزه
زمستون که میشه بهم میریزه
روح و جونم انگار بی تو مریضه
چشام واسه دیدن تو حریصه
زمستون تورو یاده من میاره
میای تو ذهنم دوباره
این یه حس موندگاره
قلبه من به دوریت عادت نداره
بی تو داره کم میاره
چون هنوزم دوست داره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,310
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,510
  • بازدید ماه : 2,510
  • بازدید سال : 72,560
  • بازدید کلی : 531,683
  • کدهای اختصاصی