loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 98 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

مرا تو جانی چو مهر تابانی
به شام تارم ستاره بارانی
طلوع صبحی فروغ ایمانی
مرا که همچون خزان غمگینم
نشاط جانی بهار خندانی
نشاط جانی بهار خندانی

 

***

به یاد چشمت چو جام می در جوشم
چو گل صبویی نهاده ای بر دوشم
به یاد رویت ندیده می سرمستم
در آرزویت نخورده می مدهوشم
شب از تو دور از تو چو شمع خاموشم
اگر دلی داری مکن فراموشم

***

صبوی صبرم تهی ز می شد زمان گذشت و زمانه طی شد
مبین که دور از تو غمی به جان دارم دلی جوان دارم

صبوی صبرم تهی ز می شد زمان گذشت و زمانه طی شد
مبین که دور از تو غمی به جان دارم دلی جوان دارم

***

اگر از پا نشستم من از این عمر پُر از مهنت
اگر طرفی نبستم من تویی همرازم
تویی غمخوارم
دلی گر مبتلا دارم به دل گر شکوه ها دارم
چه غم دارم تو را دارم
تویی دم سازم
تویی غمخوارم

مرا همدردی
مرا همراهی
مرا دلجویی
مرا دلخواهی

مرا تو جانی چو مهر تابانی
به شام تارم ستاره بارانی
طلوع صبحی فروغ ایمانی
مرا که همچون خزان غمگینم
نشاط جانی بهار خندانی
نشاط جانی بهار خندانی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 1,282
  • بازدید سال : 71,332
  • بازدید کلی : 530,455
  • کدهای اختصاصی