loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

میشه بگی این روزا به کی دل دادی

میشه بگی از چشمم افتادی

میشه بپرسم چه لذتی داره حالا که آزادی

حالا که من و نمیبینی تو دنیات

حالا که همه چی بین ما رفت از یاد

حالا که قلبت کس دیگه غیر از من و میخواد

 با من حرف بزن بگو خوشحالی و مثل من

دلت از این دنیا پره دلخوری از تنها شدن

 با من حرف بزن بگو خوشحالی و مثل من

دلت از این دنیا پره دلخوری از تنها شدن

نمیدونی این روزا چقد غمگینم

وقتی خودم و بدون تو میبینم

تو این شرایط حرفای پیشین

نمیده تسکینم

بهم بگو چرا کوتاه شده رویامون

چی اومده سر دنیای زیبامون

دیوار کی اومد بین گرمای دستامون

 با من حرف بزن بگو خوشحالی و مثل من

دلت از این دنیا پره دلخوری از تنها شدن

 با من حرف بزن بگو خوشحالی و مثل من

دلت از این دنیا پره دلخوری از تنها شدن

 با من حرف بزن بگو خوشحالی و مثل من

دلت از این دنیا پره دلخوری از تنها شدن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 71,397
  • بازدید کلی : 530,520
  • کدهای اختصاصی