loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 116 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Barad-Havato-Daram.jpg

 

عزیز من دوست دارم نمیشه از عشقت دست بردارم
میخوام بدونی دل به تو بستم اگه باشی تا آخرش هستم
هواتو دارم واسه بودنت تو هر لحظه خواهش میکنم
هوامو داری کنار تو احساسه آرامش میکنم
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم

***
بیا عشقم که با دستات میتونم یه دنیارو بسازم
این برام بسه که فقط باشی کنارت به یه دنیا نمی بازم
هواتو دارم واسه بودنت تو هر لحظه خواهش میکنم
هوامو داری کنار تو احساس آرامش میکنم
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم
با تو بودن خوابو رویاست مهربونی از اون نگات پیداست
عشق من باش ماله من باش تو تممومه لحظه های زندگیم باش
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم
من با تو خوشبختو خوشحالم میمیرم دست از عشقت بردارم
آرومم وقتی هستیو این آرامشمو از تو دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,014
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,214
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 72,264
  • بازدید کلی : 531,387
  • کدهای اختصاصی