loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (2)

 

چشای پُر از اشک زیر بارش برف
قدم میزنم با خیال تو امشب
هوا برفی و سرد چرا رفتی و من
شدم بی تو تنها بدون تو امشب

 

داره برف می باره باز امشب دوباره
هوای تو داره دلم توی این برف
گلایه ندارم که نیستی کنارم
بازم تو خیالم باهات میزنم حرف

***

چقدر سوت و کوره خونه بی تو امشب
چقدر سخته بی تو چرا نیستی پیشم
چقدر بی تفاوت شدم واسه ی تو
تو بودی که گفتی بدون تو هیچم
زمستون رسیده داره برف می باره
هوا سرده بی تو دل آروم نداره
من و کوچه بی تو چه بی تابیم امشب
تورو بارش برف به یادم میاره..

داره برف می باره باز امشب دوباره
هوای تو داره دلم توی این برف
گلایه ندارم که نیستی کنارم
بازم تو خیالم باهات میزنم حرف

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن احمدی در تاریخ 1393/09/23 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

سلام شما میتونید بنر های تبادلیتون رو خیلی شیک و شکیل در زیر یا بالایه این تصویرتون قرار بدین
http://www.uplooder.net/img/image/36/be5f90f6213f7627ec0deb80b5d9e931/3.jpg

و نیازی به درج پست نیست

سایت ما تنها در صورتی می تواند با شما تبادل بنر داشته باشد که بنر ما در بالای سایت شما و تمامی صفحات آن قابل رویت باشد

شرایط شما درک می شود اما شما هم یکم برابری تبادل لینک را حفظ کنید لطفا

این نظر توسط علی (استار گراف) در تاریخ 1393/09/22 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

همه چی درسته. حتما شما اشتباه میکنید. این آدرس بنر: http://star-graph.ugig.ir/banner_468-60_n6.gif
اینم PSD ش: http://star-graph.ugig.ir/banner_468-60_n6.psd

خودم الان تستشون کردم. درستن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 1,812
  • بازدید سال : 71,862
  • بازدید کلی : 530,985
  • کدهای اختصاصی