loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 301 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://s6.picofile.com/file/8177653542/Cover.jpg

 

نگو دلت با من نیست نگو از جنسه سنگه
بگو چشات سره چی داره با من میجنگه
این از بخته منه که همیشه پایه این عشق یه جا باید بلنگه
نگو بهم محاله تو رو به دست آوردن
منو میبری با این حرفا تا مرز مردن
اشکام از دوریه تو ریختن دیدی حتما چه آبرویی بردن
عاشقتم میدونی میتونی بمونی کنارمو
بگیری غمتو از روزگارمو تا ابد جونمو پایه تو میذارمو
دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو دوباره از نو عشقو میسازمو
بمونی میگیری غمو از این سازمو
***
تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی
منو تو چشمه مردم به رسوایی کشوندی
بگو تهش چی میشه من راضیم حتی به هر خوابی که دیدی
همین حالی که دارم تو چشمایه تو هم هست
موندن سره حرفت منو میبره از دست
نشد این اعترافو ازت پنهون کنم که چشات مثله ستارست
عاشقتم میدونی میتونی بمونی کنارمو
بگیری غمتو از روزگارمو تا ابد جونمو پایه تو میذارمو
دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو دوباره از نو عشقو میسازمو
بمونی میگیری غمو از این سازمو
دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو
دوباره از نو عشقو میسازمو
بمونی میگیری غمو از این سازمو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 4,652
  • بازدید سال : 57,269
  • بازدید کلی : 516,392
  • کدهای اختصاصی