loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 81 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

تو نبودی اما یاد تو اینجا بود
حال من با یادت مثل اون وقتا بود
خوبه که برگشتی توی این روزای سخت
هیچ چیز این جوری منو خوشحال نکرد

 

سهم من موهای تو
سهم تو شونه ی من
سر بذار رو شونه هام
عشق دیوونه ی من
مثل اون وقتا بخند
دل پُر از دلشورست
هنوزم با خنده هات
آرامش تو خونست
آرامش تو خونست..

***

حالا که برگشتی
حالا که اینجایی
منو راحت کن از
اینهمه تنهایی

سهم من موهای تو
سهم تو شونه ی من
سر بذار رو شونه هام
عشق دیوونه ی من
مثل اون وقتا بخند
دل پُر از دلشورست
هنوزم با خنده هات
آرامش تو خونست
آرامش تو خونست..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,802
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,002
  • بازدید ماه : 3,002
  • بازدید سال : 73,052
  • بازدید کلی : 532,175
  • کدهای اختصاصی