loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 142 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Navid-Yahyaei-Eshghe-Man.jpg

 

تو دنیایه من زندگی کن برو منو غرقه وابستگی کن برو
منو با چشات سرزنش نکن حاله من بده بدترش نکن
عشق من بگو از غم دلت از دقایقه تیره ی شبت
عشق من بگو از غم دلت از دقایقه تیره ی شبت
رویایه من تو اتاقمه خواب عکس تو خاطراتمه
***
تو نمیفهمی بدونه دستات عطر نفسهات زندگی سخته
عذابه مبینیم که میبینم مرد دیگه ای با تو خوشبخته
عشق من بگو از غم دلت از دقایق تیره ی شبت
عشق من بگو از غم دلت از دقایق تیره ی شبت
رویایه من تو اتاقمه خواب عکس تو خاطراتمه
تو دنیایه من زندگی کن برو
منو غرقه وابستگی کن برو
منو با چشات سرزنش نکن
حاله من بده بدترش نکن
عشق من بگو از غم دلت
از دقایقه تیره ی شبت
عشق من بگو از غم دلت
از دقایقه تیره ی شبت
رویایه من تو اتاقمه
خواب عکس تو خاطراتمه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,553
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,753
  • بازدید ماه : 2,753
  • بازدید سال : 72,803
  • بازدید کلی : 531,926
  • کدهای اختصاصی