loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 112 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/05/Shahab-Bokharaei-Eshgh-Injast.jpg

 

دلم جوری تو رو میخواد که تا مرز جنون میرم
تو هر کاری کنی بازم من ازت خرده نمیگیرم
به حدی من تو رو میخوام که شب وابسته به ماهه
که هرچی عاشقت میشم یه دنیا تا تهش راهه
نمیدونم چه حسی بود که فرق دارم با دیروزم
که جز تو دیگه چشمامو به هیچ چیزی نمیدوزم
بجز تو دیگه هیچ راهی واسه قلبم نمیمونه
تو تعبیر همین حسی که عشق اینجاست تو این خونه
***
به تو مدیونم این حسو همین احساسه زیبارو
مهم نیست با تو این دنیا کجاها میکشه مارو
نمیدونم چه حسی بود که فرق دارم با دیروزم
که جز تو دیگه چشمامو به هیچ چیزی نمیدوزم
بجز تو دیگه هیچ راهی واسه قلبم نمیمونه
تو تعبیر همین حسی که عشق اینجاست تو این خونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,034
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,234
  • بازدید ماه : 3,234
  • بازدید سال : 73,284
  • بازدید کلی : 532,407
  • کدهای اختصاصی