loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Meysam-Naderi-Az-Khodame.jpg

 

قلبو دلم دیگه ماله توئه هر جا بری دنباله توئه
عشقه منو به بازی نگیری کاش بدونی از دلم نمیری
دورو برت شلغه ولی هر جا باشی تو منو میبینی
از خدامه که با تو باشم شب که میخوابم با تو پاشم
عشق اول عشق آخر همه زندگیت من باشم
از خدامه که با تو باشم
شب که میخوابم با تو پاشم
عشق اول عشق آخر
همه زندگیت من باشم
***
کاشکی که بشی تو ماله منو باز شبو روز تو فال منو
عشق منی جونه منی یه وقت ازم دل نکنی
عشق منی جونه منی یه وقت ازم دل نکنی
از خدامه که با تو باشم شب که میخوابم با تو پاشم
عشق اول عشق آخر همه زندگیت من باشم
از خدامه که با تو باشم
شب که میخوابم با تو پاشم
عشق اول عشق آخر
همه زندگیت من باشم
از خدامه که با تو باشم , شب که میخوابم با تو پاشم
عشق اول عشق آخر همه زندگیت من باشم
از خدامه که با تو باشم شب که میخوابم با تو پاشم عشق اول عشق آخر
همه زندگیت من باشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 948
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,148
  • بازدید ماه : 2,148
  • بازدید سال : 72,198
  • بازدید کلی : 531,321
  • کدهای اختصاصی