loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

اگه نباشم , این واسم کافیه این حرفو حاشیه تو بمونی با من
تمومه قصمی تمومه تو خود حسمی حرف رفتن نزن
اگه جداشی از هم میپاشم دیوونه میخوام دیوونه باشم
اگه نباشی غصم میگیره حرفم همینه میخوام که با تو همخونه باشم
راه بیا با دلم بیا بیا بیا منو نذاری تو تاریکیا
بیا بیا دلم بی تو غم میگیره زود بیا که دیره نباشی میمیره میمیره
میدونی من چقدر دیوونتم میدونی خیلی من دیوونتم
با تو احساس من یه احساس کامله بی تو دنیای من سردو بی حاصله
***
حالم مساعده بودنت فایده داره واسم
من تورو میشناسم من رو تو حساسم تویی همه ی احساسم
اگه نباشی حرفو حواشی میمونه واسم
نمیخوام تنها شی اگه اینجا باشی خانومی که شما باشی
راه بیا با دلم بیا بیا بیا منو نذاری تو تاریکیا
بیا بیا دلم بی تو غم میگیره زود بیا که دیره نباشی میمیره میمیره
میدونی من چقدر دیوونتم میدونی خیلی من دیوونتم
با تو احساس من یه احساس کامله بی تو دنیای من سردو بی حاصله

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 557
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,757
  • بازدید ماه : 1,757
  • بازدید سال : 71,807
  • بازدید کلی : 530,930
  • کدهای اختصاصی