loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 149 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Sajad-Raad-Atre-Pirhanet.jpg


دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه
بازم خیاله میدونم دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
تو باور کنی یا نه با دلم سر کنی یا نه من بدونه تو میمیرم
شقاق بشی یا نه تو عاشق بشی یا نه من بدونه تو میمیرم
دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم , میپرستم
***
من اندازه ی دنیا به تو دلخوشی دارم تو نباشی من چی دارم
دلم از همه سیره میخوام با تو بمیره تو دست تو اسیره
دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم , میپرستم
دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه
بازم خیاله میدونم دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه بازم خیاله میدونم
دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
تو باور کنی یا نه با دلم سر کنی یا نه من بدونه تو میمیرم شقاق بشی یا نه
تو عاشق بشی یا نه من بدونه تو میمیرم
دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم اگه خسته ی خستم
تورو اما میپرستم , میپرستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,038
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,238
  • بازدید ماه : 2,238
  • بازدید سال : 72,288
  • بازدید کلی : 531,411
  • کدهای اختصاصی