loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Reza-Aghababaei-Man-Asheghetam.jpg

 

تو که نیستی پیشم من دیوونه میشم میدونی جز تو به هیشکی وابسته نمیشم
دوریاتو کم کن منو عاشقم کن بیا قلبتو فقط تو دنیا ماله من کن
عزیزم عشقت منو دیوونه کرده چشمایه زیبات خورشیدو نشونه کرده
بهت عمیقن وابستگی پیدا کردم نگام کن عشقم من دور چشات بگردم
هر جا که هستم با تو بودن آرزومه باهات عزیزم خوشبختی سنگه تمومه
وقتی تو نیستی زندگیمو دوست ندارم من یه پرندم تو هوایه تو بیقرارم
وای وای وای وای من عاشقتم آی
بگو به جز من هیچ عاشقی رو تو دنیا نمیخوای
وای وای وای وای من برات میمیرم
بگو چیکار کنم وقتی به احساس تو گیرم
***
دست من رو شده پیشه چشمات منو رسوا کرده دلبری هات
من با بیقراریام رفیقم تورو دوست دارم خیلی عزیزم
آرزومه تورو داشته باشم تویه قلبت پا گذاشته باشم
با تو باشمو برات بمیرم آرزومه دستاتو بگیرم
وای وای وای وای من عاشقتم آی بگو به جز من هیچ عاشقی رو تو دنیا نمیخوای
وای وای وای وای من برات میمیرم بگو چیکار کنم وقتی به احساس تو گیرم
وای وای وای وای من عاشقتم آی
بگو به جز من هیچ عاشقی رو تو دنیا نمیخوای
وای وای وای وای من برات میمیرم
بگو چیکار کنم وقتی به احساس تو گیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 705
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,905
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 71,955
  • بازدید کلی : 531,078
  • کدهای اختصاصی