loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 601 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (1)

تو رو میبینمت انگار یه حرفی تو دلت مونده واسه برگشتنت دیر نیست
هنوز عطر تو جامونده تو این خونه یه حسی هست
یه حس مبهم خاموش
از این تنهایی بیزارم از این دنیای بی آغوش
تو این چند ساعت اخر هنوزم باورم میشه
که دنیای تو بی من نیست دوباره سهم من میشه
تو این چند ساعت اخر شبام بارونیو سرده
کنار پنجره عکسات واسم تصویر یک درده
تو این چند ساعت آخر

*** 

اگه خاطرت نمونده خط به خط خاطراتم
مگه تو تنهام گذاشتی من هنوزم چشم براتم
توی این روزای اخر یکی باورش نمیشه
توی این خونه بی تو دوباره حرف تو میشه
تو این چند ساعت آخرهنوزم باورم میشه
که دنیای تو بی من نیست دوباره سهم من میشه
تو این چند ساعت اخر شبام بارونیو سرده
کنار پنجره عکسات واسم تصویر یک درده
تو این چند ساعت آخر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/10/18 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

متن کپی شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,407
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,607
  • بازدید ماه : 2,607
  • بازدید سال : 72,657
  • بازدید کلی : 531,780
  • کدهای اختصاصی