loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 281 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دوسش دارم نمیفهمه دوسم نداره بی رحمه
یه درده دیوونم کرده مث نمک روی زخمه
دوسش دارم نمیبینه چقده دنیا غمگینه
یه باری روی دوشم هست که بی اون خیلی سنگینه
که بی اون خیلی سنگینه
نمیفهمه نمیفهمه دوسش دارم ولی خیلی بی رحمه
نمیفهمه نمیفهمه دوسش دارم ولی خیلی بی رحمه
***
همیشه فکر من پیش اونه چه سرد و دلگیره هوای خونه
چی میشه آخر قصه ی ما نمیدونم فقط خدا میدونه
چشام به ساعت و به در خیره روزی هزار دفعه دلم میمیره
خواستم عاشقش کنم ولی حیف دیگه برای عاشقی دیره
نمیفهمه نمیفهمه دوسش دارم ولی خیلی بی رحمه
نمیفهمه نمیفهمه دوسش دارم ولی خیلی بی رحمه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,639
  • بازدید ماه : 1,639
  • بازدید سال : 71,689
  • بازدید کلی : 530,812
  • کدهای اختصاصی