loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.meli-media.com/wp-content/uploads/2015/03/Arian-Goleh-Eshtebah-Bood.jpg

 

فکر کردم بدون تو می شد داشت آغازی نو
اشتباه بود ، اشتباه بود
سهل انگاری کردمو چه ساده گفتم برو
اشتباه بود ، اشتباه بود

 

هیشکی نمیدونه چقد حالم بده
هیشکی نمیدونه چی به روزم اومده
از وقتی که رفتی از تو قلبم
چرا منو تو یهو بحثمون شد و
چرا چی شد که یهو اشکای تورو دیدم
خندیدم ، چشمامو بستم..

من دیگه بدون تو حسی ندارم
به دنیا ، به فردا نا امیدم
اگه دوباره بیای اینجا کنارم
من همه چیمو ، حتی زندگیمو به تو میدم

حس کردم اگه بری دنیام آبی تر میشه
اشتباه بود ، اشتباه بود
لحظه های خوب من پیش تو هدر میشه
اشتباه بود ، اشتباه بود

اشتباه کردم که با دلت بدکردمو
گله کردی ازم اما من نفهمیدم
هیشکی نمیدونه چقد حالم بده
هیشکی نمیدونه چی به روزم اومده
از وقتی که رفتی از تو قلبم
چرا منو تو یهو بحثمون شد و
چرا چی شد که یهو اشکای تورو دیدم
خندیدم ، چشمامو بستم..

من دیگه بدون تو حسی ندارم
به دنیا ، به فردا نا امیدم
اگه دوباره بیای اینجا کنارم
من همه چیمو ، حتی زندگیمو به تو میدم
من دیگه بدون تو حسی ندارم
به دنیا ، به فردا نا امیدم
اگه دوباره بیای اینجا کنارم
من همه چیمو ، حتی زندگیمو به تو میدم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 1,338
  • بازدید سال : 71,388
  • بازدید کلی : 530,511
  • کدهای اختصاصی