loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 85 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اگه دل نازک من از این زمونه خون باشه

واسه تحمل کافیه پای تو در میون باشه

خودت که بهتر میدونی بعد خدا دوست دارم

تمومه مشکلاتمو تو خندهات جا میزارم

قلب منه تو سینمه اما واسه تو میزنه

امروز و فردا نداره دلت همیشه با منه

نه اهل دیوونگیم نه اهل عقل و منتقم

جون دادی به آرزوهام جور قشنگی عاشقم

***

تب کنی میمیرم برات فقط بهم اشاره کن

فکری به حال این دل بی کسه بی ستاره کن

اگر که قابل بدونی برس به داد گریهام

به مرگ من قسم بخور میمونی تا ابد باهام

حواسمو جم میکنم تا کم نزارم واسه تو

بدون تو نمیتونم تو هم بهم وابسته شو

چتر نگاتو بر ندار بی تو هوام بارونیه

دستای سرد و بیکسم تشنه ی مهربونیه

قلب منه تو سینمه اما واسه تو میزنه

امروز و فردا نداره دلت همیشه با منه

نه اهل دیوونگیم نه اهل عقل و منتقم

جون دادی به آرزوهام جور قشنگی عاشقم

***

با سیب سرخ بوسهات بیا دیوونه کن منو

بگو فقط مال منی بگو میفهمی حالمو

 

بیفتم از چشات بازم جای تو روی سرمه

مثل نفس شدی برام عشق تو بال و پرمه

 

از شبای سیاه من خط بزن هر چی ماتمه

تمومه تو همونی که من آرزوشو دارمه

بیفتم از چشات بازم جای تو روی سرمه

مثل نفس شدی برام عشق تو بال و پرمه

 

***

نه اهل دیوونگیم نه اهل عقل و منتقم

جون دادی به آرزوهام جور قشنگی عاشقم

قلب منه تو سینمه اما واسه تو میزنه

امروز و فردا نداره دلت همیشه با منه

نه اهل دیوونگیم نه اهل عقل و منتقم

جون دادی به آرزوهام جور قشنگی عاشقم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 71,379
  • بازدید کلی : 530,502
  • کدهای اختصاصی