loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (1)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohsen-Amrollahi-Mohreh.jpg

 

شاه بمون تا به همه امر کنی مهره که باشی تو رو بازی میدن
جوری زمین میزنت تا یه عمر ترک کنی از ته دل خندیدن
شاه بمون حاکم قلب خودت کنترله قلبتو دست بگیری
تا اگه اومد کسی تو زندگیت تب نکنی زودی براش نمیری
هر چی بهت نزدیک شدم سرد شدیو دور شدی
شاید چون عاشقت شدم اینجوری مغرور شدی
باید ازت دور شم تا جایه خالیم حس بشه
قصه ی عشق من به تو اینجوری برعکس بشه
***
خوب بمون تا اگه هم نبودی پازل زندگی بی تو بپاشه
اونکه دوست داره تمامه عمرش تمامه این شهرو پی تو باشه
جا نزنی حتی اگه قهر کرد تا فاصله از زندگیت پر بشه
بذار کنارت آرامش بگیره تا خستگیش تو آغوشت در بشه
هر چی بهت نزدیک شدم سرد شدیو دور شدی
شاید چون عاشقت شدم اینجوری مغرور شدی
باید ازت دور شم تا جایه خالیم حس بشه
قصه ی عشق من به تو اینجوری برعکس بشه
هر چی بهت نزدیک شدم
سرد شدیو دور شدی
شاید چون عاشقت شدم
اینجوری مغرور شدی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرش در تاریخ 1393/12/16 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

بنرمو گذاشتی خبرم کن
پاسخ : با شما تبادل نمیکنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 905
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,105
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 72,155
  • بازدید کلی : 531,278
  • کدهای اختصاصی