loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 36 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

 

دارم کم میشم از فکر کسی که
سکوت کرده کنارم ایستاده
کسی که فرصت تنهاییاشو
به با من بودنش ترجیح داده

 

دارم کم میشم از فکر کسی که
منو به درد عشقش مبتلا کرد
کسی که چشمشو رو بغض من بست
کسی که راهشو از من جدا کرد..

***

نمیدونه که من چه حالی میشم
یه وقتایی که با من سرد میشه
یه وقتایی که با من سرد میشه..

نمیدونه که زخمی ام .. از عشقش
که هر حسی تو سینم درد میشه
که هر حسی تو سینم درد میشه..

***

من از حس چشاش نفس میگیرم
نمیشه که یه عمر ازش جداشم
نمیشه که یه عمر ازش جدا شم..

نمیدونه وجودش زندگیمه
نمیتونم که بی اون زنده باشم
نمیتونم که بی اون زنده باشم..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,533
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,733
  • بازدید ماه : 2,733
  • بازدید سال : 72,783
  • بازدید کلی : 531,906
  • کدهای اختصاصی