loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (1)

 

 

شوخیای منو جدی نگیری من کنار تو هیچی کم ندارم
تا میبینم چشمای تورو میخوام از بودن باتو پر درآرم
دنبالم یه جمله ام که کسی تا حالا بهت نگفته
تعارف ندارم که باهات از اون لبات دلم بجز عشق نشنفته
این حرفارو گفتم برات آخه تو این دنیای من باتو عاشق شدن
کیف داره که منو تو یه روحیم تو دو بدن
تو این دنیای من باتو عاشق شدن
کیف داره که منو تو یه روحیم تو دو بدن

***

اینکه حواست هست به من یه دنیا ارزش داره
که قراره باشیم باهم همین که دست تو دست من
داری واسه یکی شدن دنیام شده بدون غم
یه دنیا ارزش داره آخه تو این دنیای من باتو عاشق شدن
کیف داره که منو تو یه روحیم تو دو بدن
تو این دنیای من باتو عاشق شدن
کیف داره که منو تو یه روحیم تو دو بدن

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفضل قنبری در تاریخ 1393/11/15 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

سلام. نیازی نیست بری تم 320 و فقط بنرهای فلت بسازه برات
بیا سایت ما نمونه کارهارو ببین.
با قیمت بسیار عاللللللللللی
abolidesign.mihanblog.com
که بزودی میشه اسپورت دیزاین
پاسخ : اون بهتر میسازه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 1,448
  • بازدید سال : 71,498
  • بازدید کلی : 530,621
  • کدهای اختصاصی