loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 144 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)

 

اطلاعات بیشتر : این آلبوم شامل شش قطعه منتشر نشده از نسخه اولیه آلبوم یه شاخه نیلوفر می باشد که شامل سه قطعه کاملا جدید و سه قطعه با تنظیم متفاوت میباشد.

 

 

بی تو با این که دارم روزگار سختی
اما خوشحالم که میبینم خوشبختی
حالا میفهمم که تنها بودن چه بده
کاش به گوشت برسه سر من چی اومده
شنیدم دور و برت هنوزم کیا بیاست
کاش بدونم این روزها دل تو دست کیاست
عزیزم دوست ندارم دیگه سر بارت باشم
با رقیبام خوش باش منم اینجوری خوشم
دلم از دوری تو داره از پا در میاد
روزگار سخت من نمیخواد به سر بیاد

***

دلم از دوری تو داره از پا در میاد

روزگار سخت من نمیخواد به سر بیاد

بی تو با این که دارم روزگار سختی
اما خوشحالم که میبینم خوشبختی
حالا میفهمم که تنها بودن چه بده

کاش به گوشت برسه سر من چی اومده
شنیدم دور و برت هنوزم کیا بیاست

کاش بدونم این روزها دل تو دست کیاست
عزیزم دوست ندارم دیگه سر بارت باشم
با رقیبام خوش باش منم اینجوری خوشم

***
دلم از دوری تو داره از پا در میاد
روزگار سخت من نمیخواد به سر بیاد

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/10/26 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

لینک شدی منو با اسم دانلود آهنگ جدید لینک کنید ممنون منتظر جوابتون هستم
پاسخ : لینک شدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 2,158
  • بازدید سال : 72,208
  • بازدید کلی : 531,331
  • کدهای اختصاصی