loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 187 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amin-Nikoo-Khoda-Kone-Ft-Shora.jpg

 

نیستش کناره من ولی میگن میاد خدا کنه میگن هنوز تویه دلش منو میخواد خدا کنه
من دارم از نبودنش این درو اون در میزنم اما میگن هر جا میرم منو میپاد خدا کنه
نیستش کناره من ولی میگن میاد خدا کنه
یه عمره این سوالمه چرا منو دوست نداری اما میگن دوسم داری خیلی زیاد خدا کنه
تا آخرین لحظه ی عمر میمیری از یاده دلم خیلی دلم تنگه برات کاشکی بیای خدا کنه
خدا کنه هوایه من از سره تو پر نکشه
کاشکی یه شب تویه دلت تو هم بگی خدا کنه
این نامه ها خطو نشون حتی زمینو آسمون
میگن که تو ماله منی خدا کنه , خدا کنه
***
نیستش کناره من ولی میگن میاد خدا کنه
میگن هنوز تویه دلش منو میخواد خدا کنه
من دارم از نبودنش این درو اون در میزنم
اما میگن هر جا میرم منو میپاد خدا کنه
نیستش کناره من ولی میگن میاد خدا کنه
خدا کنه هوایه من از سره تو پر نکشه کاشکی یه شب تویه دلت تو هم بگی خدا کنه
این نامه ها خطو نشون حتی زمینو آسمون میگن که تو ماله منی خدا کنه , خدا کنه
نیستش کناره من ولی میگن میاد خدا کنه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,451
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 71,501
  • بازدید کلی : 530,624
  • کدهای اختصاصی