loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 91 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohsen-Yahaghi-Shahre-Bi-To.jpg

 

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم
من تو شهره بی تو زندم یخ زده تمومه جونم بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم
این خیابونای بی تو همه به چشام غریبن هر کجا خاطره داریم تو نباشی یه فریبم
وقتی همدردی نمونده با کی میشه هم صدا شی
تویه شهر بی ترحم خیلی سخته زنده باشی
میرم از شهری که هر جاش پره از کوچه ی بن بست
هر کی میگه آشناته بیشتر از همه غریبست
میرم از شهری که بی تو پره تردیدو عذابه
بی تو سهم من از این شهر لحظه های اضطرابه
***
تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم
تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم
من تو شهره بی تو زندم یخ زده تمومه جونم
بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم , تو با دستات بپوشونم
این خیابونای بی تو همه به چشام غریبن
هر کجا خاطره داریم تو نباشی یه فریبم
وقتی همدردی نمونده با کی میشه هم صدا شی
تویه شهر بی ترحم خیلی سخته زنده باشی
میرم از شهری که هر جاش پره از کوچه ی بن بست
هر کی میگه آشناته بیشتر از همه غریبست
میرم از شهری که بی تو پره تردیدو عذابه
بی تو سهم من از این شهر لحظه های اضطرابه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,009
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,209
  • بازدید ماه : 2,209
  • بازدید سال : 72,259
  • بازدید کلی : 531,382
  • کدهای اختصاصی