loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Hasan-Rezaeian-Yadete.jpg

 

عشقه من میدونی دنیامو به تو مدیونم از حالا تا آخر پایه عشقه تو میمونم
آره میدونی تو آرومه جونمی به نگات بنده همیشه این جونم
میدونی دنیا تویه دستاته تا ابد قدره عشقتو میدونم
آره تو همه دنیامی و همه رویامی و بهترین تصویر از آرزوهامی
من عاشقت میمونم دیگه من میدونم بهترین انتخاب تویه دنیامی
***
عشقه من میدونی دنیامو به تو مدیونم از حالا تا آخر پایه عشقه تو میمونم
یادته میگفتم آرومه جونم شو سنگه صبورم شو گرمایه خونه ام شو
هم بهترینم باش هم همزبونم شو تا آخر عمرم خانومه خونه ام شو
آره تو همه دنیامی و همه رویامی و بهترین تصویر از آرزوهامی
من عاشقت میمونم دیگه من میدونم بهترین انتخاب تویه دنیامی
عشقه من میدونی دنیامو به تو مدیونم
از حالا تا آخر پایه عشقه تو میمونم
آره میدونی تو آرومه جونمی
به نگات بنده همیشه این جونم
میدونی دنیا تویه دستاته
تا ابد قدره عشقتو میدونم
آره تو همه دنیامی و همه رویامی و
بهترین تصویر از آرزوهامی
من عاشقت میمونم دیگه من میدونم
بهترین انتخاب تویه دنیامی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,644
  • بازدید ماه : 1,644
  • بازدید سال : 71,694
  • بازدید کلی : 530,817
  • کدهای اختصاصی