loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 93 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Ramin-Bibak-Bi-Tafavot.jpg

 

هوایه تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده تو بی تفاوتیه این واسم نهایت درده
رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم
توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد
***
تو یخبندونه احساست هنوزم دل به تو دادم
با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم
توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد
توو یخبندونه احساست
تمومه قلبه من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی
ولی نگفتی تا این حد
هوایه تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده تو بی تفاوتیه این واسم نهایت درده
رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم
توو یخبندونه احساست تمومه قلبه من یخ زد تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,234
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,434
  • بازدید ماه : 2,434
  • بازدید سال : 72,484
  • بازدید کلی : 531,607
  • کدهای اختصاصی