loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://pertube.ir/wp-content/uploads/Vahid-Hajitabar-Bad-Kardi.jpg

 

دیگه این حلقه رو دست نمیکنم
تا زمانی که دلم عشقو بخواد
تا زمانی که زمانش برسه
عشق واقعی سراغ من بیاد
دیگه حسای رمانتیک نمیخوام
توی آرشیو دلم جا خوش کنه
نمیخوام عشق یا چیزی شبیه ون
دوباره حال منو ناخوش کنم

 

بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

***

من دیگه عکسای یادگارتو
با خودم مرور نمیکنم بدون
خودمو از خودمو فکر خودم
تورو از تو دور نمیکنم بدون
برو سمت رویای خودت
شب و کابوسو برای من بذار
روزگارم مثل تو وفا نداشت
حالا من میدونمو این روزگار

بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 539
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,739
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 71,789
  • بازدید کلی : 530,912
  • کدهای اختصاصی