loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 45 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://gallerymedia.ir/wp-content/uploads/Arash-Ahangari-Eshghe-Man.jpg

 

عشق تو همه رویا و احساسمه
با منی توی تنم
این منم که پر از احساسته تنم
واسه تو پرپر می‌زنم
عشق من این منم
عشق من این منم
عشق من هر نفس بی ‌هوا با منی
عشق من عشق من من برات می ‌میرم

***

عشق تو واسه من تنها قانونمه
نمی زارم ازم بگیرن
با منی توی تنم
اسم تو اسم شبم
نمی‌افته از رو لبم
عاشق این تبم
عشق من هر نفس بی‌هوا با منی
عشق من عشق من من برات می ‌میرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 1,622
  • بازدید سال : 71,672
  • بازدید کلی : 530,795
  • کدهای اختصاصی