loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Ahmad-Safaei-Khoshbakhti.jpg

 

تمومه دنیارو زیرو رو میکنم برات چشاتو که نبینم قلبم میخواد از جا دراد
اینکه شادم همیشه دلیلش بودنته هر چقد بگم دوست دارم تو ماهی کمته
گلم از عشق تو لبریز شدن وای چه خوبه انگاری خوشبختی هم داره هی در میکوبه
اونقده شادمو خوشحال که میخوام داد بزنم همه دنیا بدونن فقط عاشقت منم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم
***
تموم دنیارو زیرو رو میکنم برات چشاتو که نبینم قلبم میخواد از جا دراد
اینکه شادم همیشه دلیلش بودنته هر چقد بگم دوست دارم تو ماهی کمته
گلم از عشقه تو لبریز شدن وای چه خوبه انگاری خوشبختی هم داره هی در میکوبه
اونقده شادمو خوشحال که میخوام داد بزنم همه دنیا بدونن فقط عاشقت منم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری
اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم
چقد خوبه اینکه منو دوست داری
اینکه همو دوست داریم دوست دارم , دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,602
  • بازدید ماه : 2,602
  • بازدید سال : 72,652
  • بازدید کلی : 531,775
  • کدهای اختصاصی