loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 154 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Saeed-Shahryari-Hesse-Tanhaei.jpg

 

یادم میاد اون روزایه گذشته اون روزایی که رفتو برنگشته
خاطره هایی که رفته بر باد اینا زخمه تقدیرو سرگذشته
یادم میاد چه روزایه سختی که به پایه همدیگه سوختیمو ساختیم
دنیا مبهوته به عهد ما بود اما چه آسون عشقو باختیم
چقد ساده گذشتی از منو این حسه تنهایی
همین حسی که هر لحظه کنار من تو اینجایی
کنار من تو قلب من کسی جاتو نمیگیره
دو چشم من به غیر تو دیگه چیزی نمیبینه , نمیبینه
***
به دل نگیر این گلایه هامو بیخیاله منو درد دلامو
از قصمون چیزی نمونده باقی دیگه مهم نیست هر اتفاقی
برو پی زندگیتو زندگی کن منو با این حالو روزم رها کن
غم روزایی که رفته از دست بذار رو دوشه منو وداع کن
چقد ساده گذشتی از منو این حسه تنهایی
همین حسی که هر لحظه کنار من تو اینجایی
کنار من تو قلب من کسی جاتو نمیگیره
دو چشم من به غیر تو دیگه چیزی نمیبینه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,039
  • بازدید ماه : 2,039
  • بازدید سال : 72,089
  • بازدید کلی : 531,212
  • کدهای اختصاصی