loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Pouria-Zand-Be-To-Madyoonam.jpg

 

میدونم تمومه عمرم پشته من بودی همیشه میدونم بزرگیه من تویه زن خلاصه میشه
کاشکی حالمو میدیدی میونه خجالتو درد وقتی دستایه لطیفت تخته منو جمع میکرد
کاشکی حالمو میدیدی میونه خجالتو درد
وقتی دستایه لطیفت تخته منو جمع میکرد
هنوز بنده ی ماتم شبایی که خیلی تنهام خودم .. شدم اما بازم لالایی تو میخوام
به تو مدیونمو این حس با من میمونه تا آخر رو قلبم حک شده انگار رفیقه بی کلک مادر
***
تا ابد محبت تو تویه ذهنه من میمونه
جز تو کی تمومه عمرش واسه من نمیسوزونه
اگه چشماتو ببندی میدونم بی تو میمیرم حتی با یه پلک سادت شباتم در ضمن میگیرم
اگه چشماتو ببندی میدونم بی تو میمیرم
حتی با یه پلک سادت شباتم در ضمن میگیرم
هنوز بنده ی ماتم شبایی که خیلی تنهام
خودم .. شدم اما بازم لالایی تو میخوام
به تو مدیونمو این حس با من میمونه تا آخر
رو قلبم حک شده انگار رفیقه بی کلک مادر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 4,660
  • بازدید سال : 57,277
  • بازدید کلی : 516,400
  • کدهای اختصاصی