loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 81 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

 

میفهمی گریه هام چرا تموم زندگیم شده
تموم لحظه های من فکروخیال بیخوده
میفهمی فاصله ازت چی به سر دلم آورد
پنجره های باز باز عطرتو از خونه نبرد
هرچی تو زندگیم نخواه هرجا تو زندگیم برم
فقط بدون تورو میخوام فکرت نمیره از سرم
اونقد بهت فکر میکنم حس میکنم تو خونمی
دستت تو دستای منه دیوونه وار دیوونمی

***

میبینی زندگیم چقد مدیون رویای توئه
همین که یادتم همش تاثیر چشمای توئه
میبینی تو زورای من گریه حکومت میکنه
این دیوونه با عکس تو همیشه صحبت میکنه
هرچی تو زندگیم نخواه هرجا تو زندگیم برم
فقط بدون تورو میخوام فکرت نمیره از سرم
اونقد بهت فکر میکنم حس میکنم تو خونمی
دستت تو دستای منه دیوونه وار دیوونمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,689
  • بازدید ماه : 1,689
  • بازدید سال : 71,739
  • بازدید کلی : 530,862
  • کدهای اختصاصی