loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 115 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Emad-Ft.-Ali-Bahreyni-Sade-Sade.jpg

 

دخت جنوبی تو نازو خوبی
دخت جنوبی وای چقد تو خوبی همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی
دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم
ساده ساده دلم دل به تو داده هر جا رفتی میام با پایه پیاده
عروس خونمون میشی یه روزی هم زبون میشی
میمونی پایه زندگیم عزیزو مهربون میشی
ساده ساده دلم دل به تو داده هر جا رفتی میام با پایه پیاده
***
دخت جنوبی وای چقد تو خوبی همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی
دل به جنون میسپرم میگم که دوستت دارم اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم
ساده ساده دلم دل به تو داده هر جا رفتی میام با پایه پیاده
عروس خونمون میشی یه روزی هم زبون میشی
میمونی پایه زندگیم عزیزو مهربون میشی
ساده ساده دلم دل به تو داده هر جا رفتی میام با پایه پیاده
ساده ساده
دخت جنوبی وای چقد تو خوبی
همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی
دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم
اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم
ساده ساده دلم دل به تو داده
هر جا رفتی میام با پایه پیاده
عروس خونمون میشی
یه روزی هم زبون میشی
میمونی پایه زندگیم
عزیزو مهربون میشی
ساده ساده دلم دل به تو داده
هر جا رفتی میام با پایه پیاده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,856
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,056
  • بازدید ماه : 3,056
  • بازدید سال : 73,106
  • بازدید کلی : 532,229
  • کدهای اختصاصی