loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mahdi-Mozaffari-Be-Har-Dari-Zadam.jpg

 

به هر دری زدم که از دستت ندم اما نموندی تو
حرفایه قلبمو با چشام میزدم اما نخوندی تو
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم
رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم
رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم
***
با رفتنت با دلمو با حس این خونه بدم بعد تو دیوونه شدم با خودمم بهم زدم
بعد تو خونه سوت و کوره اینو بهم میگن همه خونه که نیست بدونه یه گوشه از جهنمه
یه گوشه از جهنمه
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم
بی تو تمومه لحظه هام میگذره با غصه و درد
دلم چرا اینجوری شد عشقو چرا تجربه کرد
به هر دری زدم که از دستت ندم اما نموندی تو حرفایه قلبمو با چشام میزدم اما نخوندی تو
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم
با رفتنت قلبم شکست با رفتنت تنها شدم رفتی و حالا منمو تنهای تنها با خودم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,615
  • بازدید ماه : 1,615
  • بازدید سال : 71,665
  • بازدید کلی : 530,788
  • کدهای اختصاصی