loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 80 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Sami-Beigi-Fada-Sham.jpg

 

تو دلم همیشه هستی پیشه رووم اگه نباشی عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی
دوریو ازم جدایی ولی کنج دل یه جایی داری مثله نبضی تو وجودم که میزنیو بی صدایی
شبا وقتی تو تنهایی پریشونه سراغتو میگیره این دله دیوونه
جواب خستگیهام تویی درمونم خودت نیستی هنوزم از تو میخونم
تو فکر داشتنت مثه خوده مجنونم امید آخرم عشقت شده جونم
از این شبایه دلتنگی دیگه خستم از این حسی که اسمشو نمیدونم
کس نمیدونه این دله دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم
***
تو دلم همیشه هستی پیشه رووم اگه نباشی
عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی
دوریو ازم جدایی ولی کنج دل یه جایی داری
مثله نبضی تو وجودم که میزنیو بی صدایی
شبا وقتی تو تنهایی پریشونه سراغتو میگیره این دله دیوونه
جواب خستگیهام تویی درمونم خودت نیستی هنوزم از تو میخونم
تو فکر داشتنت مثه خوده مجنونم امید آخرم عشقت شده جونم
از این شبایه دلتنگی دیگه خستم از این حسی که اسمشو نمیدونم
کس نمیدونه این دله دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,233
  • بازدید ماه : 1,233
  • بازدید سال : 71,283
  • بازدید کلی : 530,406
  • کدهای اختصاصی