loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 84 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هرچی تو زندگی دارم و ندارم
هرچقدر دلخوشی هست تو روزگارم
این همه احساس خوب که روبرومه
به خدا ، به خدا من از تو دارم..

 

به تو مدیونم و میدونم
بستس به نگات جونم
عاشق تو میمونم
به تو مدیونم و وابستم
از دوری تو خستم
آخه چیکار کنم
که عاشقت هستم

با تو زندگی رو ساختن آرزومه
عشق تو نفس نفس توی گلومه
چه کنم فاصله بینمون اگه هست
..کار این زمونه ی نامهربونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,785
  • بازدید ماه : 1,785
  • بازدید سال : 71,835
  • بازدید کلی : 530,958
  • کدهای اختصاصی