loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 94 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Iman-Ghiasi-Ta-donya-Donyast-jenabmusic.jpg

 

همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم تو مهربون ترینی عاشقه خنده هات شدم
انگار یه آدم دیگم وقتی میشینی روبروم دنیارو زیبا میکنی وقتی نگاه میکنی تو روم
خیاله داشتنت منو گرمو دیوونه میکنه ببین دلم همش داره تورو بهونه میکنه
قول بده بیشتر از خودم کسی واسه تو نمیره نمیذارم کسی بیاد جاتو تو قلبم بگیره
تا دنیا دنیاست دلم باهاته اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمقه اون سکوتت وقتی دلم منتظره شنیدنه صداته
تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمقه اون سکوتت
وقتی دلم منتظره شنیدنه صداته
***
روزی صد بار نشستن خنده هاتو دیدن ته آرزومه تورو نفس کشیدن
توام مثله منی خیلی نه یکمی اما نمیذارم یه وقت ازم دل بکنی
خیاله داشتنت منو گرمو دیوونه میکنه ببین دلم همش داره تورو بهونه میکنه
قول بده بیشتر از خودم کسی واسه تو نمیره نمیذارم کسی بیاد جاتو تو قلبم بگیره
تا دنیا دنیاست دلم باهاته اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمقه اون سکوتت وقتی دلم منتظره شنیدنه صداته
تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمقه اون سکوتت
وقتی دلم منتظره شنیدنه صداته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 904
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,104
  • بازدید ماه : 2,104
  • بازدید سال : 72,154
  • بازدید کلی : 531,277
  • کدهای اختصاصی