loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 40 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

 

میخوای بهت بگم دوست ندارم علاقمو به رووت نیارم نگم که تلخه روزگارم
جز من کی از دلت خبر نداره همیشه آرزوتو داره واست یه عمره بی قراره
تو قلبمی نمیتونم که خاموشت کنم
دوباره من فراموشت کنم نمیشه ترک آغوشت کنم
تو قلب من تویی یه عشق منحصربفرد
دوباره این مرد دوره گرد تو خاطرش تورو دوره کرد
***
بعد تو کسی با دلم راه نیومده عشق من
کاش میفهمیدم از اولش قلب موندنی نمیشه پیش من
من که از تو دست نمیکشم من که پامو پس نمیکشم
من تا وقتی زنده ام زنده هست اسمتو عشقت همیشه پیش من
تو قلبمی نمیتونم که خاموشت کنم
دوباره من فراموشت کنم نمیشه ترک آغوشت کنم
تو قلب من تویی یه عشق منحصربفرد
دوباره این مرد دوره گرد تو خاطرش تورو دوره کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,638
  • بازدید ماه : 1,638
  • بازدید سال : 71,688
  • بازدید کلی : 530,811
  • کدهای اختصاصی