loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 101 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.youradio.ir/wp-content/uploads/Mohammad-Yavari-Negaranam-02.jpg

 

متن آهنگهای آلبوم نگرانم محمد یاوری:


با یه نگاه دل دادم به چشات
شدم دیوونه ی اون اداهات
وای اگه یه روز نباشی پیشم
منه عاشق بی تو هیچ و پوچم
عاشقی رو دوست دارم با نگات
هر جا بگی دلم با تو میاد
میدونی دوست دارم من زیاد
هیشکی جای تو نه نه نمیاد
قلب تو مال من عشق تو مال من
نگاتو دوست دارم عزیزم جون من
بی تو من میمیرم به عشقت اسیرم
بذار همه بدونن آره من دیوونه ام
قلب تو مال من عشق تو مال من
نگاتو دوست دارم عزیزم جون من
بی تو من میمیرم به عشقت اسیرم
بذار همه بدونن آره من دیوونه ام

***

با یه نگاه دل دادم به چشات

شدم دیوونه ی اون اداهات
وای اگه یه روز نباشی پیشم
منه عاشق بی تو هیچ و پوچم
عاشقی رو دوست دارم با نگات
هر جا بگی دلم با تو میاد
میدونی دوست دارم من زیاد
هیشکی جای تو نه
قلب تو مال من عشق تو مال من
نگاتو دوست دارم عزیزم جون من
بی تو من میمیرم به عشقت اسیرم
بذار همه بدونن آره من دیوونه ام
قلب تو مال من عشق تو مال من
نگاتو دوست دارم عزیزم جون من
بی تو من میمیرم به عشقت اسیرم
بذار همه بدونن آره من دیوونه ام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,068
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,268
  • بازدید ماه : 3,268
  • بازدید سال : 73,318
  • بازدید کلی : 532,441
  • کدهای اختصاصی