loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://gallerymedia.ir/wp-content/uploads/Reza-Dokht-Oghianoos.jpg

 

اگه حقیقت رفتنت بود من از حقیقت می گریزم
شاید که دیره اما میگم من دوست دارم عزیزم
دنیام اگه تاریک باشه توی چشات فانوس داری
توی چشات توی نگاهت دریا نه اقیانوس داری
جذابتر میشه نگاهت وقتی با احساس میشی
وقتی که رو هر بیت شعرم یا جمله هام حساس میشی
دنیام اگه تاریک باشه توی چشات فانوس داری
توی چشات توی نگاهت دریا نه اقیانوس داری
جذابتر میشه نگاهت وقتی با احساس میشی
وقتی که رو هر بیت شعرم یا جمله هام حساس میشی

***

وقتی تو با من خوب باشی کمتر دلم آشوب میشه

از این حقیقت ساده نگذر من با تو حالم خوب میشه
دنیام اگه تاریک باشه توی چشات فانوس داری
توی چشات توی نگاهت دریا نه اقیانوس داری
جذابتر میشه نگاهت وقتی با احساس میشی
وقتی که رو هر بیت شعرم یا جمله هام حساس میشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,519
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,719
  • بازدید ماه : 2,719
  • بازدید سال : 72,769
  • بازدید کلی : 531,892
  • کدهای اختصاصی