loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 115 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (5)

 

ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی
خندیدیو شیرین ترین صبح منو آغاز کردی
حالم سر جاشه تو که باشی همیشه در کنارم
تنهات نمیذارم تو هم نرو تنها نذارم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
***
حرفی بزن شعری بخون کام جهانم رو عسل کن
بی من نرو با من بمون خال منو ضرب المثل کن
هر وقت میبینی منو حالم غرور انگیز میشه
هر وقت که چشماتو میگیری ازم پاییز میشه
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tara در تاریخ 1393/09/23 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک


این نظر توسط حسن احمدی در تاریخ 1393/09/19 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

سلام در سایت فان هم لینک شدید

این نظر توسط حسن احمدی در تاریخ 1393/09/19 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

بنر شما تا یک ربع دیگر قرار داده خواهد شد
لطفا ادرس اینترنتی تصویر بنر خود را برای ما کامنت کنین
آن کدی که داده اید اشتباه است

این نظر توسط محمد کمانکش در تاریخ 1393/09/19 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

آدرس زیرم آدرس سایتمه / اینو بذار روی بنر
http://goo.gl/lgzQc3
آدرس زیر آدرس عکس بنرمه
http://dl3-kamanmusic.xzn.ir/4059886.gif

این نظر توسط حسن احمدی در تاریخ 1393/09/18 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا ما را با نام مجله عاشقانه بیتاب لینک نمایید
بنر 468
http://btab.ir/btab-ads1.gif
بنر 120
http://btab.ir/btab-ads2.gif


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,618
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,818
  • بازدید ماه : 2,818
  • بازدید سال : 72,868
  • بازدید کلی : 531,991
  • کدهای اختصاصی