loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Moein-Tayebi-Be-Eshghe-To.jpg

 

هنوزم شبا با نگات سر میشه تو میخندی دنیا قشنگتر میشه
من این حاله خوبو به تو مدیونم به هر قیمتی من باهات میمونم
من از غصه هایه تو غمگین میشم به دنیا بدونه تو بدبین میشم
با تو زندگی سختو تکراری نیست کنارت دیگه حس بیزاری نیست
من هر چی که دارم به عشقه توئه اگه جون میذارم به عشقه توئه
بیا دستاتو حلقه کن دوره من اگه بیقرارم به عشقه توئه
من هر چی که دارم به عشقه توئه
اگه جون میذارم به عشقه توئه
بیا دستاتو حلقه کن دوره من
اگه بیقرارم به عشقه توئه
***
من تو رویا سر رویه شونه هات میذارم
تو که باشی هر چی میخوام به دست میارم
من اینجامو تو که پیشم نیستی عزیزم
هرجایی باشم هر جایی باشی باز دوست دارم
من هر چی که دارم به عشقه توئه اگه جون میذارم به عشقه توئه
بیا دستاتو حلقه کن دوره من اگه بیقرارم به عشقه توئه
من هر چی که دارم به عشقه توئه
اگه جون میذارم به عشقه توئه
بیا دستاتو حلقه کن دوره من
اگه بیقرارم به عشقه توئه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,048
  • بازدید ماه : 5,602
  • بازدید سال : 75,652
  • بازدید کلی : 534,775
  • کدهای اختصاصی