loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Saleh-Rezaei-Ice-Age.jpg

 

شاید نشه احساسمو از دمه دستت جمع کنم
ولی تو دستکاریش نکن من فکرتم نمیکنم
فقط یه لالایی بخون تا من این حسو خواب کنم
بین تو و خاطره هات یکی رو انتخاب کنم
تو به دلت بد راه نده میبینی من حالم بده
فکرش نباش اگه دیدی تویه چشام بارون زده
زودتر برو تا میتونم بی رحمیتو باور کنم
زودتر برو تا میتونم این بغضو دست به سر کنم
با این نگاه مصنوعی چشماتو غرق حرف نکن
من تورو رفته میدونم سرتو زیر برف نکن
خوب میدونم که من دلم برایه تو زندون شده
هوایه چشماتو دارم که عصر یخبندون شده
که عصر یخبندون شده
***
دلداریات ماله خودت ول کن تو این دم آخری
لازم نکرده واسه من از ته سوزن توو بری
نه من میخوام کاری کنی نه کاری از تو بر میاد
این لحظه هایی که داره عشقم از دستم در میاد
تو به دلت بد راه نده میبینی من حالم بده
فکرش نباش اگه دیدی تویه چشام بارون زده
زودتر برو تا میتونم بی رحمیتو باور کنم
زودتر برو تا میتونم این بغضو دست به سر کنم
با این نگاه مصنوعی چشماتو غرق حرف نکن
من تورو رفته میدونم سرتو زیر برف نکن
خوب میدونم که من دلم برایه تو زندون شده
هوایه چشماتو دارم که عصر یخبندون شده
که عصر یخبندون شده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,788
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,988
  • بازدید ماه : 2,988
  • بازدید سال : 73,038
  • بازدید کلی : 532,161
  • کدهای اختصاصی