loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 62 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

خدا بهم نظر کرد که روی ماهتو دیدم

همیشه توی فالم یکی مثل تو دیدم

بیا ببین که عشقت با دل من چیکار کرد

نگاه مهربونت من و عاشقترم کرد

فکر رسیدن به تو از سر من نمیره

مگه کسی میتونه تو رو ازم بگیره

بزار همه بدونن چی تو دلم میگذره

هر کی میخواد بشنوه عشق تو مال منه

فکر رسیدن به تو از سر من نمیره

مگه کسی میتونه تو رو ازم بگیره

بزار همه بدونن چی تو دلم میگذره

هر کی میخواد بشنوه عشق تو مال منه

***

دلم همیشه هر جا دنبال تو میگشته

این همه تنها بودن به داشتنت می ارزه

بمون همیشه با هم با تو چه خوبه حالم

خودت که خوب میدونی بی تو تمومه کارم

فکر رسیدن به تو از سر من نمیره

مگه کسی میتونه تو رو ازم بگیره

بزار همه بدونن چی تو دلم میگذره

هر کی میخواد بشنوه عشق تو مال منه

فکر رسیدن به تو از سر من نمیره

مگه کسی میتونه تو رو ازم بگیره

بزار همه بدونن چی تو دلم میگذره

هر کی میخواد بشنوه عشق تو مال منه

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,403
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 71,453
  • بازدید کلی : 530,576
  • کدهای اختصاصی